Bc. Helena Lebdušková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení

Marketing and PR strategy of Medical Institution
Abstract:
Bakalářská práce je věnována problematice marketingové strategie a PR ve zdravotnickém zařízení. Uvádí obecný popis zdravotnických zařízení se zaměřením na optometrii. Dále obsahuje charakteristiku marketingové strategie, strategického plánování, marketingového a komunikačního mixu a úlohu PR ve zdravotnictví. V aplikační části je provedena komparativní analýza dvou očních optik zapsaných v registru …more
Abstract:
The bachelor thesis is dedicated to the marketing and PR strategy of a medical institution. It gives a general description of medical facilities and is focused on optometry especially. It also contains characteristics of marketing strategies, strategic planning, marketing and communication mix and the role of PR in healthcare. In practical part of the thesis is a comparative analyses of two opticians …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní