Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení – Bc. Helena Lebdušková
Bc. Helena Lebdušková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Marketing and PR strategy of Medical Institution
Abstract:
Bakalářská práce je věnována problematice marketingové strategie a PR ve zdravotnickém zařízení. Uvádí obecný popis zdravotnických zařízení se zaměřením na optometrii. Dále obsahuje charakteristiku marketingové strategie, strategického plánování, marketingového a komunikačního mixu a úlohu PR ve zdravotnictví. V aplikační části je provedena komparativní analýza dvou očních optik zapsaných v registru …moreAbstract:
The bachelor thesis is dedicated to the marketing and PR strategy of a medical institution. It gives a general description of medical facilities and is focused on optometry especially. It also contains characteristics of marketing strategies, strategic planning, marketing and communication mix and the role of PR in healthcare. In practical part of the thesis is a comparative analyses of two opticians …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mhsgt/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení
Jana Zemanová -
Marketingová strategie podniku
Lenka Gubíková -
Modernizace knihovny Nemocnice Boskovice s.r.o. za účelem zlepšení marketingové strategie
Milan Lepš -
Strategie řízení marketingu firmy v podmínkách hospodářské krize
Pavel Chloupek -
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení ORP Centrum
Hana Tetivová -
Marketingová strategie v pediatrické ambulanci
Jana Manethová -
Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance
Michaela Fojtů -
Marketingová strategie firmy v oblasti stomických pomůcek
Lukáš Niederle