Štěpán Glombek

Master's thesis

Návrh typologie účastníků ultramaratonských závodů

Design of Typology of Ultramaraton Sportsmen
Abstract:
Tato diplomová práce měla za cíl analyzovat účastníky ultramaratonových závodů a navrhnout jejich typologii. Práce byla rozdělena do sedmi kapitol, tak jak je uvedeno v zadání práce. V úvodu byla popsána historie, marketingové aspekty ultramaratonu a teoretická východiska. Výsledek analýzy rozdělil respondenty do pěti hlavních skupin, které jasně definují jejich spotřebitelské chování.
Abstract:
The goal of this diploma thesis was to analyze ultramarathon sportsmen and create their typology. The thesis was divided into seven chapters. In the introduction, there was described history, marketing aspects, and theory of consumer behavior. The result of the analysis divided respondents into the five categories, which clearly define their consumer behavior.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2020
  • Supervisor: Vojtěch Spáčil
  • Reader: David Grendysa

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VSB – Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod