Štěpán Glombek

Master's thesis

Návrh typologie účastníků ultramaratonských závodů

Design of Typology of Ultramaraton Sportsmen
Anotácia:
Tato diplomová práce měla za cíl analyzovat účastníky ultramaratonových závodů a navrhnout jejich typologii. Práce byla rozdělena do sedmi kapitol, tak jak je uvedeno v zadání práce. V úvodu byla popsána historie, marketingové aspekty ultramaratonu a teoretická východiska. Výsledek analýzy rozdělil respondenty do pěti hlavních skupin, které jasně definují jejich spotřebitelské chování.
Abstract:
The goal of this diploma thesis was to analyze ultramarathon sportsmen and create their typology. The thesis was divided into seven chapters. In the introduction, there was described history, marketing aspects, and theory of consumer behavior. The result of the analysis divided respondents into the five categories, which clearly define their consumer behavior.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
  • Vedúci: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: David Grendysa

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VSB – Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod