Využití datové analytiky pro získání informací o zákaznících v reálné společnosti – Martin Milton
Martin Milton
Diplomová práce
Využití datové analytiky pro získání informací o zákaznících v reálné společnosti
Utilizing data analytics to gain customer insights in a real-world company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá reálnou úlohou využití datové analytiky, pro tvorbu rozšířeného řešení segmentace zákazníků na základě RFM modelu, ve společnosti poskytující informační systémy podnikům gastronomického průmyslu. Hlavním cílem práce je vytvoření algoritmu segmentace zákazníků ve společnosti dle jejích požadavků. Pro dosažení hlavního cíle bylo využito metodiky CRISP-DM, která zahrnuje …víceAbstract:
This thesis addresses a practical application of data analytics, specifically the development of an advanced customer segmentation solution based on the RFM model, for a company that provides information systems to businesses in the gastronomy industry. The primary objective of this work is to create a customer segmentation algorithm tailored to the specific needs of the company. The CRISP-DM methodology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90925
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 10. 2023
- Vedoucí: Jan Mittner
- Oponent: Ota Novotný
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90925
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Informační systémy a technologie / Business Intelligence
Práce na příbuzné téma
-
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
Segmentace zákazníků v podniku
Tereza Vlčková -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Marcela Stratilová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Dilyara Asmatulayeva