Lukáš Sobíšek
Diplomová práce
Segmentace trhu
Market Segmentation
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je ověřit využitelnost různých statistických metod v segmentační analýze marketingových dat na vlastní studii. Vybral jsem si trh s BIO potravinami. V teoretické části nejprve definuji segmentaci z marketingového hlediska. Dále následuje statistický pohled na toto téma. Teorii implementuji ve vlastní marketingové studii v praktické části. Na závěr jsou uvedena konkrétní doporučení …víceAbstract:
The aim of my thesis is to verify efficiency of different statistical methods in segmentation analysis of marketing data. I decided to carry out my study on the organic food market. The theoretical part defines segmentation from the marketing point of view, followed with statistical insight into this topic. The theory is then applied to marketing study in practical part. Finally, concrete recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2009
- Vedoucí: Petr Hebák
- Oponent: Petra Průšová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15014
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické a pojistné inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace návštěvníků malých pražských kin s rozšířenou filmovou nabídkou
Markéta Nikendeyová -
Segmentace zákazníků ve společnosti Košík.cz
Veronika Sýkorová