Lukáš Sobíšek

Diplomová práce

Segmentace trhu

Market Segmentation
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je ověřit využitelnost různých statistických metod v segmentační analýze marketingových dat na vlastní studii. Vybral jsem si trh s BIO potravinami. V teoretické části nejprve definuji segmentaci z marketingového hlediska. Dále následuje statistický pohled na toto téma. Teorii implementuji ve vlastní marketingové studii v praktické části. Na závěr jsou uvedena konkrétní doporučení …více
Abstract:
The aim of my thesis is to verify efficiency of different statistical methods in segmentation analysis of marketing data. I decided to carry out my study on the organic food market. The theoretical part defines segmentation from the marketing point of view, followed with statistical insight into this topic. The theory is then applied to marketing study in practical part. Finally, concrete recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2009
  • Vedoucí: Petr Hebák
  • Oponent: Petra Průšová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15014

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické a pojistné inženýrství

Práce na příbuzné téma