The Decoy Effect in Airfare Choice – Karina Drebezgina
Karina Drebezgina
Diplomová práce
The Decoy Effect in Airfare Choice
Návnadový Efekt při Výběru Letenky
Anotace:
V současné době se behaviorální ekonomie a její teorie stávají nesmírně populárními. Metody navržené tímto proudem jsou přijímány mnoha společnostmi, pokud jde o uplatňování znalostí o zákaznících a jejich preferencích k předvídání jejich činnosti a chování. Jedním z nejznámějších jevů je efekt návnady (decoy effect), který zvažuje výstavbu dominantní možnosti ve volbě, která by posunula preference …víceAbstract:
Nowadays, behavioural economics and its theories become extremely popular. Methods proposed by this stream are being adopted by many companies in regards to apply knowledge about customers and their preferences to predict their actions and behaviour. One of the most well-known phenomena is the decoy effect that considers construction of dominated option in the choice set that would shift customer preferences …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marcel Ševela, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Evropská studia AJ
Práce na příbuzné téma
-
Mikro-behaviorální finance: efekt asymetrické dominance v rámci individuálního investičního rozhodování
Lucia Kamasová -
Vliv osobnosti na efekt asymetricky dominovaných alternativ na rozhodování
Michal Ďuriník -
Mikro-behaviorální finance: efekt asymetrické dominance v rámci individuálního investičního rozhodování
Lucia Kamasová -
Aplikace behaviorální ekonomie do managementu
Jana Ilavská -
Aplikace behaviorální ekonomie v právním myšlení
Julie Habartová -
Aplikace behaviorální ekonomie v právním myšlení
Jan Mega -
Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie
Kateřina Písaříková -
Aplikace behaviorální ekonomie v oblasti marketingu
Lucie Konečná