Karina Drebezgina

Diplomová práce

The Decoy Effect in Airfare Choice

Návnadový Efekt při Výběru Letenky
Anotace:
V současné době se behaviorální ekonomie a její teorie stávají nesmírně populárními. Metody navržené tímto proudem jsou přijímány mnoha společnostmi, pokud jde o uplatňování znalostí o zákaznících a jejich preferencích k předvídání jejich činnosti a chování. Jedním z nejznámějších jevů je efekt návnady (decoy effect), který zvažuje výstavbu dominantní možnosti ve volbě, která by posunula preference …více
Abstract:
Nowadays, behavioural economics and its theories become extremely popular. Methods proposed by this stream are being adopted by many companies in regards to apply knowledge about customers and their preferences to predict their actions and behaviour. One of the most well-known phenomena is the decoy effect that considers construction of dominated option in the choice set that would shift customer preferences …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marcel Ševela, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Evropská studia AJ