Politický marketing krajských voleb 2016 – Jan Zipser
Jan Zipser
Diplomová práce
Politický marketing krajských voleb 2016
Political marketing of regional elections in 2016
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá politickým marketingem a jeho uplatněním ve volbách do krajských zastupitelstev v roce 2016. Cílem diplomové práce bylo analyzovat volební kampaně politických stran a hnutí z hlediska politického marketingu a teorie voleb druhého řádu. Na otázky a hypotézy spojené s tématem politického marketingu a volebních programů práce odpovídá, že volební programy odpovídaly …víceAbstract:
Presented master´s thesis deals with the topic of political marketing and its application during the regional elections in 2016. The objective of master´s thesis was to analyse election campaigns of political parties and movements on the basis of political marketing and second order elections theory. In most cases election programmes emphasised local topics and were different among each other. At the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81244
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedoucí: Vladimíra Dvořáková
- Oponent: Jan Švec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81244
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra