Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma – BcA. Martina ČASTULÍKOVÁ
BcA. Martina ČASTULÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma
The EB company´s design manual including advertisment strategy of the Tescoma company
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zpracování ananalýzy reklamní strategie úspěšné společnosti s celosvětovým působením a aplikovat tyto zkušenosti v teoretickém příkladě na zpracování design manuálu pro jinou malou regionální obchodní firmu. V teoretické části jsem provedla analýzu známe zlínské společnosti Tesoma s.r.o, a zjištěné poznatky jsem pak aplikovala v praktické části při návrhu design manuálu …viacAbstract:
The goal of this bachelor{\crq}s thesis is elaboration of an advertising strategy of a successful company with worldwide occupation and application of these experiences in a theoretical example of design manual processing for a small regional business company. In the theoretical part of the thesis I made an analysis of well-known zlin company Tescoma, L.t.d. I implemented its prosperous ideas for the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
5448
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČASTULÍKOVÁ, Martina. \textit{Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/z1gebf/.
Jak správně citovat práci
ČASTULÍKOVÁ, Martina. Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma. Zlín, 2007. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Fine arts / Multimedia and design
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nabídky produktu dětský účet na českém trhu a preference zákazníků
Nela Svobodná -
Návrh reklamní kampaně určitého produktu u konkrétní firmy
Jan Jína -
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící (katolíci) jako specifická cílová skupina
Johana Holubová -
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící jako specifická cílová skupina
Jana Sheikh -
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
Denisa Hustolesová -
Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin
Aneta Blažková -
Projekt zlepšení image a corporate identity firmy Dante media Česko s.r.o.
Anna Pospíšilová