Tom Trepeš

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.

Marketing strategy draft in the company ForActiv s.r.o.
Anotace:
Tato práce se zabývá především marketingem a marketingovými strategiemi. Cílem práce jsou různé návrhy marketingových strategií ve vybrané společnosti. Práce je tak rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V první části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu, a to marketingový mix 4P, segmentace a různé marketingové strategie. V teoretické části jsou také představeny analýzy prostředí …více
Abstract:
This thesis primarily deals with marketing and marketing strategies. The aim of the thesis is to present various proposals for marketing drafts in a selected company. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the first part, the basic concepts of marketing are explained, namely the 4P marketing mix, market segmentation and different marketing strategies. The theoretical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.