Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o. – Tom Trepeš
Tom Trepeš
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Marketing strategy draft in the company ForActiv s.r.o.
Anotace:
Tato práce se zabývá především marketingem a marketingovými strategiemi. Cílem práce jsou různé návrhy marketingových strategií ve vybrané společnosti. Práce je tak rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V první části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu, a to marketingový mix 4P, segmentace a různé marketingové strategie. V teoretické části jsou také představeny analýzy prostředí …víceAbstract:
This thesis primarily deals with marketing and marketing strategies. The aim of the thesis is to present various proposals for marketing drafts in a selected company. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the first part, the basic concepts of marketing are explained, namely the 4P marketing mix, market segmentation and different marketing strategies. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/z9zas/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Marketingová strategie restaurace Borgeska
Šancová Šancová -
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení
Jana Zemanová -
Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně
Yvonne Krajčová -
Návrh marketingové strategie školskému zařízení enviromentální výchovy Lipka
Tereza Kepáková -
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina -
Market Analysis for a Corporate Travel Management Company
Irina Denisova -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova