Typologie chování zákazníků na trhu notebooků – Lukáš Běhal
Lukáš Běhal
Diplomová práce
Typologie chování zákazníků na trhu notebooků
Typology of Consumer Behaviour on the Laptop Market
Anotace:
V současné době patří notebooky mezi často využívaná elektronická zařízení. Cílem této diplomové práce je proto zjistit aktuální situaci na trhu s notebooky na území České republiky a navrhnout vhodná opatření, která pomohou obchodníkům získat nové zákazníky. Pro výzkum bylo využito dotazníkového šetření. Pomocí výsledků z dotazníků byla následně provedena faktorová analýza, která pomohla odhalit 3 …víceAbstract:
Nowadays laptops are more using electronic device then in past. The meaning of this thesis is determine of current state of the market with laptops in the Czech Republic and propose appropriate measures, which help to traders find a new customers. For the research had been used a survey. Thanks to results from survey has been determined 3 factors, which influencing Czech consumers. These factors are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117862
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Analýza postojů firem ke slevovým portálům
Pavla Kabeláčová -
Analýza nákupního procesu Generace Y ve Španělsku
Tomáš Pavelek -
Analýza nákupního chování na trhu chytrých telefonů dle generací
Ondřej Doležel -
Analýza preferencí značky na trhu notebooků
Rostyslav Orlov -
Výběr notebooku pro vlastní potřebu pomocí metod VAV
Michal Rusnok