Marek Pojezdal

Diplomová práce

Spracovanie dokumentácie železničného podchodu z dát laserového skenovania

Processing of Railway Underpass Documentation from Laser Scanning Data
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá tvorbou Digitálnej technickej mapy železníc za pomoci použitia 3D laserového skenovania. Predmetom merania bol železničný podchod v obci Opava – Komárov. Práca je rozdelená na teoretickú časť, v ktorej sa nachádza vysvetlenie jednotlivých tém, ako napríklad účelové mapy, súradnicové systémy, metódy merania a popis fungovania laseru a laserového skenovania. Tieto témy súvisia …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the creation of a Digital Technical Railway Map using 3D laser scanning. The subject of the measurement was the railway underpass in the village of Opava - Komárov. The work is divided into a theoretical part, in which there is an explanation of individual topics such as purpose maps, coordinate systems, measurement methods and a description of the operation of the laser …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
  • Vedoucí: Jiří Pospíšil
  • Oponent: Jiří Plesník

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava