Ondřej KOTRC
Master's thesis
Strategická situační analýza DDM Kopřivnice
Strategic situation analysis of DDM Kkopřivnice
Abstract:
Autor se v teoretické části práce věnuje pojmům, jako jsou marketing management, marketing neziskových organizací a strategická analýza. Vymezuje legislativní rámec středisek volného času a jejich produktů. Cílem práce je strategická analýza DDM Kopřivnice. Ve výzkumné části práce se autor opírá o údaje z analýz výročních zpráv střediska, analýz výkazů o činnosti střediska, analýz výročních zpráv Moravskoslezského …moreAbstract:
In the theoretical part of the thesis author deals with concepts such as marketing management, marketing, non-profit organizations and strategic analysis. Auhtor defines the legislative framework of leisure centers and their products. The aim of the work is strategic analysis DDM Kopřivnice. The research part of the thesis is based on results of annual center reports analysis, analysis of activity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2012
Accessible from:: 15. 12. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2013
- Supervisor: Ing. Lenka Bartková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOTRC, Ondřej. Strategická situační analýza DDM Kopřivnice. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.12.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 12. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Středisko volného času Juventus Karviná a jeho hospodaření
Lucie Kresáčová -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Aktuální trendy v trávení volného času u klientů vybraného střediska volného času
Petr JELÍNEK -
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Středisko volného času jako nástroj rozvoje polytechnického vzdělávání kraje
Jana Vrtělová -
Středisko volného času v Prostějově
Tereza Hudcová -
Tvorba animačního programu pro letní taneční dětský tábor Active středisko volného času
Sára Šoukalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights