Současné podnikatelské prostředí Bulharska – Jana Janská
Jana Janská
Bakalářská práce
Současné podnikatelské prostředí Bulharska
The current business environment of Bulgaria
Anotace:
Tato práce pojednává o současném stavu podnikatelského prostředí v Bulharsku. Cílem této práce je poskytnout základní informace o podnikatelském prostředí v zemi z hlediska atraktivnosti pro české podnikatelské subjekty, kteří mají zájem na daný trh vstoupit. Po teoretické vymezení pojmů a uvedení do problematiky následuje analýza podnikatelského prostředí metodou PESTL, která se věnuje analýze jednotlivých …víceAbstract:
This thesis addresses the current situation of the business environment in Bulgaria. The aim of this thesis is to provide basic information about country's business environment in terms of attractiveness for Czech entrepreneurs, who are interested in entering bulgarian market. After the theoretical definition of the concepts and introduction to the problem, follows PESTL analysis of the business environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68766
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Miroslava Manová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68766
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Possibility of a Czech company doing business in China
Yuan Xu -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Family business in Ukraine – its problems, opportunities and challenges
Valeriia Kabanova -
Inovace business modelu společnosti RM-SPORT s.r.o.
Marek Matějů -
Inovace služeb hotelu prostřednictvím přístupu business model canvas
Nikol Machová -
Tvorba business modelu britské kavárny poskytující výuku angličtiny
Marie Hutařová -
Příprava vstupu firmy na nové trhy z pohledu marketingu
Lucia Tóth Bariaková -
Is Bulgaria Better off After Joining the European Union?
Tomáš Novák