Vývoj filmu a médií v následujících třiceti letech – BcA. Georg ÜBERALL
BcA. Georg ÜBERALL
Diplomová práce
Vývoj filmu a médií v následujících třiceti letech
Suggested technical developement in film and media within the next 30 years
Anotace:
Práce je rozdělena do tří částí, pojednávajících o vývoji filmu a médií obecně v následujících třiceti letech. Do roku 2020 můžeme očekávat revoluci v ovládání multimediálních zařízení, a to pomocí vícedotekových, velice tenkých zobrazovacích panelů. Nejen z hlediska střihu tento vývoj otevírá nové možnosti. V další dekádě lze předpokládat zdokonalení fotorealistické 3D animace, která umožní rozsáhlé …víceAbstract:
This work is divided into three parts, dealing with the evolvement of film and media generally in the next 30 years. Before year 2020 we can expect a revolution in controlling electronical devices through extremely thin multitouch displays. Not only in editing ? which is my branch ? this will open up new possibilities. In the next decade, fotorealistic 3D animation might be perfected, enabling the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2010
Identifikátor:
13854
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ÜBERALL, Georg. Vývoj filmu a médií v následujících třiceti letech. Zlín, 2010. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 08. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Střih a zvuk
Práce na příbuzné téma
-
Umělá inteligence v kontextu módního průmyslu, případová studie uživatelské technologie
Klára Radiven -
Virtuální realita a její použití v herním průmyslu
Lukáš Skala -
Využití nástrojů umělé inteligence pro tvorbu aplikací do průmyslových podniků
Šimon ŠOBR -
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
Kateřina Jandásková -
Rozšířená realita jako extenze lidských smyslů v kontextu epistemologie
Petra Galušková -
Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě
Vendula Karlíčková -
1. Teoretická část: Střih studiových televizních pořadů "Medúza" 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., strih
Miroslav BLÁHA