Eva Macálková

Bachelor's thesis

Efektivita využití blogerů jako opinion leaderů v komunikačním mixu kosmetických značek v ČR

Use Efficiency of Bloggers as Opinion Leaders in the Communication Mix of Cosmetic Brands in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním blogerů jako názorových vůdců v rámci ko-munikačního mixu kosmetických značek k propagaci a budování brandu.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the use of bloggers as opinion leaders in the communication mix of cosmetics brands for promoting and building the brand.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 5. 2015
  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Macálková, Eva. Efektivita využití blogerů jako opinion leaderů v komunikačním mixu kosmetických značek v ČR. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe