Efektivita využití blogerů jako opinion leaderů v komunikačním mixu kosmetických značek v ČR – Eva Macálková
Eva Macálková
Bachelor's thesis
Efektivita využití blogerů jako opinion leaderů v komunikačním mixu kosmetických značek v ČR
Use Efficiency of Bloggers as Opinion Leaders in the Communication Mix of Cosmetic Brands in the Czech Republic
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním blogerů jako názorových vůdců v rámci ko-munikačního mixu kosmetických značek k propagaci a budování brandu.Abstract:
This bachelor thesis deals with the use of bloggers as opinion leaders in the communication mix of cosmetics brands for promoting and building the brand.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zverejniť od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACÁLKOVÁ, Eva. \textit{Efektivita využití blogerů jako opinion leaderů v komunikačním mixu kosmetických značek v ČR}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/z2e0g0/.
Jak správně citovat práci
Macálková, Eva. Efektivita využití blogerů jako opinion leaderů v komunikačním mixu kosmetických značek v ČR. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Úloha public relations při budování image firmy
Monika JANKŮ -
Budování dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations
Martina Ottová -
Využití public relations pro budování pozitivní reputace chemických průmyslových podniků
Jana Čepová -
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Public relations ekologických neziskových organizací
Hana Slabinová -
Public Relations společnosti Czech National Trust
Jan Reiner -
Analýza postavení a efektivnosti interních public relations v konkrétní společnosti
Tereza Košatová