Matěj Krzystek
Bachelor's thesis
Umělá inteligence pro hraní počítačových her
Artificial Intelligence for Playing Computer Games
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a praktickou aplikací umělé inteligence v herním průmyslu. Nejprve poskytuje základní přehled o různých AI metodách použitých ve hrách a následně se detailněji věnuje konkrétním technikám řízení pohybu a rozhodovacím procesům autonomních agentů. V praktické části je prezentován vývoj počítačové hry, která slouží jako demonstrace těchto metod. Práce zkoumá, pod …moreAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on the analysis and practical application of artificial intelligence in the gaming industry. Initially, it provides a basic overview of various AI methods used in games and then examines in detail concrete movement steering techniques and decision-making processes of autonomous agents. The practical part presents the development of a computer game that serves as a demonstration …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153633
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Jan Platoš
- Reader: Petr Prokop
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRZYSTEK, Matěj. \textit{Umělá inteligence pro hraní počítačových her}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2024. Available from: https://theses.cz/id/z2hb7l/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme:
Informatika
Theses on a related topic
-
Autonomní agenti v prostředí hry pro mnoho hráčů
František Kobzík