A Case Study: Applying Conversation Analysis to the understanding of how to teach English to an 11-year-old Czech pupil suffering from ADHD – Simona KOUBOVÁ
Simona KOUBOVÁ
Bachelor's thesis
A Case Study: Applying Conversation Analysis to the understanding of how to teach English to an 11-year-old Czech pupil suffering from ADHD
A Case Study: Applying Conversation Analysis to the understanding of how to teach English to an 11-year-old Czech pupil suffering from ADHD
Abstract:
Teaching English language to Czech children suffering from AD(H)D is clearly a challenging task for any teacher, especially when this disorder often manifests itself with some other learning disabilities. There is no single practical guide for teachers to assist them in planning their teaching strategies. This bachelor´s thesis presents a case study in how to work with an 11-year-old pupil suffering …viacAbstract:
Výuka anglického jazyka u českých dětí trpících AD(H)D je dozajista náročným úkolem pro každého učitele, zvláště pak pokud se tato porucha projevuje bok po boku s dalšími specifickými poruchami učení. Neexistuje žádný praktický "návod" pro učitele, který by jim pomohl lépe naplánovat své výukové strategie. Tato bakalářská práce představuje případovou studii o tom, jak pracovat s jedenáctiletým žákem …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Helena Lohrová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOUBOVÁ, Simona. \textit{A Case Study: Applying Conversation Analysis to the understanding of how to teach English to an 11-year-old Czech pupil suffering from ADHD}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Arts. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/z2lyq2/.
Jak správně citovat práci
KOUBOVÁ, Simona. A Case Study: Applying Conversation Analysis to the understanding of how to teach English to an 11-year-old Czech pupil suffering from ADHD. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / BOH-AJL (16)
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Děti s poruchou pozornosti s hyperaktivitou v mateřských školách
Tereza Francová -
Využití psychomotorických aktivit pro rozvoj pozornosti u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti
Pavlína Křivonožková -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Repair in English language teaching in Czech secondary schools
Šárka Hálová -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová
Názov
Vložil
Vložené
Práva