Igor Muller
Bakalářská práce
The marketing strategy of Apple
Marketingové Strategie Applu
Anotace:
Cílem práce je zjistit a zaměřit se na vňejší vnímání společnosti Apple ze strany užívatelů v České republice a na Slovensku s následujícím předložením možné strategie pro posílení postavení společnosti Apple na těchto dvou trzích. Práce je rozdělena na tři části. První teoretická část obsahuje vysvětlení všech potřebných termínů a slovní zásoby pro obsahovou srozumitelnost práce. Druhá část představuje …víceAbstract:
The aim of this thesis is to find out the public perception of Apple in Czech Republic and Slovakia. Subsequently, to come up with different strategies to strengthen the position of Apple in these two markets. The thesis is divided into three parts. The first being theoretical part, where all the necessary terms and vocabulary is explained, in order for the reader to better understand the topic. The …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71940
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Luboslav Lopatka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71940
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
Matthew Allen -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Evaluating Influencer Marketing Perception Among Gen Z on Instagram
Renata Abdulgalejeva -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková -
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple
Petr Prokeš -
Vzdálená správa zařízení Apple ve školství
Denis Prokůpek