Igor Muller

Bakalářská práce

The marketing strategy of Apple

Marketingové Strategie Applu
Anotace:
Cílem práce je zjistit a zaměřit se na vňejší vnímání společnosti Apple ze strany užívatelů v České republice a na Slovensku s následujícím předložením možné strategie pro posílení postavení společnosti Apple na těchto dvou trzích. Práce je rozdělena na tři části. První teoretická část obsahuje vysvětlení všech potřebných termínů a slovní zásoby pro obsahovou srozumitelnost práce. Druhá část představuje …více
Abstract:
The aim of this thesis is to find out the public perception of Apple in Czech Republic and Slovakia. Subsequently, to come up with different strategies to strengthen the position of Apple in these two markets. The thesis is divided into three parts. The first being theoretical part, where all the necessary terms and vocabulary is explained, in order for the reader to better understand the topic. The …více
 

Klíčová slova

marketing Apple vnímání
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Luboslav Lopatka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71940