The Influence of Mobile Payment Methods on Consumer Behavior in China – QIAN ZHANG
QIAN ZHANG
Diplomová práce
The Influence of Mobile Payment Methods on Consumer Behavior in China
Abstract:
Mobile payment has gradually brought new changes to the consumption of Chinese consumers. With the continuous penetration of China's mobile payment into the traditional consumer market, the impact of mobile payment on the consumption of Chinese consumers has deepened. In order to have a deeper understanding of how mobile payment methods will influence consumer behavior, it designed and conducted this …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Maier, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva