Bc. Tamara Bořilová

Master's thesis

Interní marketing vybrané firmy

Internal marketing of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení k optimalizaci interního marketingu vybrané firmy. Ke zpracování diplomové práce jsou použita sekundární data získaná z interních materiálů vybrané firmy a primární data získaná vlastním výzkumem. Teoretická část bude představovat teoretické poznatky týkající se interního marketingu a jeho nástrojů. V praktické části bude analyzován interní marketing v …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for optimization of internal marketing of the selected company. The diploma thesis is based on secondary data obtained from internal materials of the selected company and primary data obtained by own research. The theoretical part will present theoretical knowledge concerning internal marketing and its tools. Internal marketing in the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management