Analýza hudebního trhu z pohledu maloobchodu – Tadeáš Beránek
Tadeáš Beránek
Bachelor's thesis
Analýza hudebního trhu z pohledu maloobchodu
Analysis of music market in retail environment
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou hudebního trhu a jeho ekonomickým výkonem. Hlavním cílem je provedení důkladné teoretické a praktické analýzy hudebního trhu a zhodnocení ekonomických ukazatelů, jako jsou prodeje nahrávek a tržby z nich plynoucí. První a druhá kapitola se zaměřují na teoretické zhodnocení principů fungování trhu a srovnání hudebnin s ostatními produkty zábavního průmyslu (DVD, kino …viacAbstract:
This thesis pursues the issue of music market and its economic performance. The essential target is to make a thoroughgoing analysis of music market as such, both on theoretical and practical basis. Secondly, it implies to evaluate its economic indicators as the sales of music records and their appropriate revenues. The first two chapters focus on theoretical appraisal of the principles of music-business …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25527
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedúci: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25527
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hudební trh v období omezení produkce
Jana Křížová -
Sociolinguistic Influence of American Market on the Korean Pop Music Group BTS
Adriana Buráňová -
Zavedení nové služby na trh hudební výuky
Radim Vysoký -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
David Božoň -
Market Development Strategy of Music Streaming Media Companies in China
Ge Yan -
Od distribuci k poslechu: Audiokazety na českém hudebním trhu
Barbora Neničková -
Vstup hudebního portálu na marketingový trh
Anastasija ŽUR