Analýza marketingové komunikace chráněné dílny – Tereza Otáhalová
Tereza Otáhalová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace chráněné dílny
The Analysis of Marketing Communication for Sheltered Workshop
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám marketingovou komunikací chráněné dílny na B2B trzích. V rámci práce jsem uskutečnila marketingový výzkum v podobě dotazníkového šetření. Dotazník vyplňovali potenciální odběratelé vybrané chráněné dílny. Z těchto dat jsem zjistila názor potenciálních odběratelů na jednotlivé prostředky marketingové komunikace chráněné dílny a porovnávala závislost mezi odpověďmi …víceAbstract:
In my bachelor thesis I focus on marketing communication sheltered workshops in the B2B markets. I conducted a market research in the form of a questionnaire. Potential buyers of a selected sheltered workshop filled out the questionnaire. From these data, I found the opinion of potential buyers for each resources of marketing communication of the sheltered workshop and compared the dependence between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85529
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: Miroslav Merenda
- Oponent: Michaela Petrová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Advertising books: Communication strategies used in editorial reviews
Eva PAVLÍKOVÁ -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Veronika Gaudlová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Veronika Jágrová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků