CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s. – Ladislav HYNEK
Ladislav HYNEK
Bakalářská práce
CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.
CRM - Customer Relationship Management in the company DELIMAX, a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce CRM {--} řízení vztahů se zákazníky v podniku DELIMAX, a.s. se zaměřuje na jednotlivá doporučení a zavedení prvků systému CRM v podniku DELIMAX, a.s. Teoretická část pojednává o problematice řízení vztahů se zákazníky a dále definuje pojmy, strategii a koncepci CRM. Analytická část praktické části je provedena na základě kvalitativního výzkumu s odborným pracovníkem podniku prostřednictvím …víceAbstract:
This bachelor thesis, CRM {--} Customer Relationship Management in the company DELIMAX, a.s. is focused on particular recommendations and the introduction of elements of CRM in the company DELIMAX, a.s. The theoretical part deals with issues of customer relationship management and further defines the concepts, strategies and CRM. The analytical part of the practical part is based on qualitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2010
Identifikátor:
15396
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HYNEK, Ladislav. CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2030
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem (v obchodě, v marketingu…)
Jan Blahník -
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem v marketingu
Daria Valueva -
Návrh informační podpory pro řízení vztahů se zákazníkem
Matěj Kavka