Petr Voříšek

Bachelor's thesis

Call centrum České pošty s.p., jeho přínos pro podnik a možnosti rozvoje

Abstract:
Práce se věnuje call centru České pošty s.p., jeho přínosu pro podnik a možnostem jeho rozvoje. Call centrum představuje pro podnik strategickou výhodu, protože kvalitní zákaznická péče přináší loajální zákazníky. Práce analyzuje současný stav a provozní vytížení call centra a poukazuje na aspekty, ve kterých je stále prostor pro inovace. Prudký rozvoj internetu a bezdrátových technologií změnil způsob …more
Abstract:
The work focuses to call center of Česká pošta s.p., its benefit to the company and the possibilities of its development. Call center represents a strategic advantage for company, because quality customer care brings loyal customers. The work analyzes the current condition and workload of the call center and points to aspects, where is still room for innovation. The rapid development of the internet …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Voříšek, Petr. Call centrum České pošty s.p., jeho přínos pro podnik a možnosti rozvoje. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Bachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Management of Electronic Communications and Postal Services