Call centrum České pošty s.p., jeho přínos pro podnik a možnosti rozvoje – Petr Voříšek
Petr Voříšek
Bachelor's thesis
Call centrum České pošty s.p., jeho přínos pro podnik a možnosti rozvoje
Abstract:
Práce se věnuje call centru České pošty s.p., jeho přínosu pro podnik a možnostem jeho rozvoje. Call centrum představuje pro podnik strategickou výhodu, protože kvalitní zákaznická péče přináší loajální zákazníky. Práce analyzuje současný stav a provozní vytížení call centra a poukazuje na aspekty, ve kterých je stále prostor pro inovace. Prudký rozvoj internetu a bezdrátových technologií změnil způsob …moreAbstract:
The work focuses to call center of Česká pošta s.p., its benefit to the company and the possibilities of its development. Call center represents a strategic advantage for company, because quality customer care brings loyal customers. The work analyzes the current condition and workload of the call center and points to aspects, where is still room for innovation. The rapid development of the internet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOŘÍŠEK, Petr. \textit{Call centrum České pošty s.p., jeho přínos pro podnik a možnosti rozvoje}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2018. Available from: https://theses.cz/id/z3juru/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Voříšek, Petr. Call centrum České pošty s.p., jeho přínos pro podnik a možnosti rozvoje. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Management of Electronic Communications and Postal Services
Theses on a related topic
-
Komunikace studentských spolků spolupracujících s Masarykovou univerzitou
Lucie Bulíčková -
Názory zaměstnanců na systém interní komunikace v organizaci
Zuzana Šebečková -
Problematika komunikace podnikatele a správce daně
Kateřina Bogdanovská -
Návrh a implementace nového procesu pro Call Centrum konkrétní organizace
Petra Kyselová -
Organizace výběrového řízení na dodávku IS pro Call centrum
Martin Malý -
Call centrum jako nová součást struktury tradiční firmy
Alena Ledvinová -
Designování adaptačního procesu operátorů call centra
Valér DZVONIK -
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
Petra Potůčková