Jan Dolní

Master's thesis

Optimalizace reklamačního procesu vybraného podniku

Complaint handling process optimization of the chosen enterprise
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na reklamační proces ve vybraném podniku. Cílem práce je optimalizace zvolených druhů reklamací pomocí vybraných metod Six Sigma. V teoretické části je nejprve popsána zpětná logistika a příčiny zvyšování její důležitosti a dále jsou přiblíženy koncepty štíhlého podniku a metody, které jsou využity pro optimalizaci reklamačního procesu. V praktické části je nejprve představen …more
Abstract:
This Master's thesis is focused on complaint handling process in the chosen enterprise. The main goal of this thesis is optimization of the chosen customers' complaints using the appropriate Six Sigma methods. In the theoretical part the reverse logistics and its importance are described then Lean enterprise concepts and methods, which are used for the complaint handling process optimization, are explained …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 11. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2017
  • Supervisor: Petr Jirsák
  • Reader: Felipe Martínez

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69801