Seberegulované učení u vysokoškolských studentů během zkouškového období – Bc. Aneta Vodičková
Bc. Aneta Vodičková
Bakalářská práce
Seberegulované učení u vysokoškolských studentů během zkouškového období
Self-regulated learning of university students during the exam period
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat a popsat jaké strategie seberegulovaného učení využívají vysokoškolští studenti během zkouškového období. Teoretická část poskytuje informace pro porozumění kontextu seberegulovaného učení. Empirická část obsahuje popis výzkumu a odpovídá na hlavní výzkumnou otázku – Jaké strategie seberegulovaného učení využívají vysokoškolští studenti během zkouškového období …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to examine and describe what self-regulated learning strategies university student use during the exam period. The theoretical part of the thesis provides information for understanding the context of self-regulated learning. The empirical part contains a description of the research and answers the main research question – What self-regulated learning strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kr9ql/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Vliv motivační řeči na pozdější výkon v testu u studentů závěrečných ročníků gymnázia
Zoe Brlicová -
Studentská příprava a strategie učení k maturitní zkoušce
Veronika Szynalska -
Strategie učení s tabletem ve výuce přírodopisu
Lenka BENEDIKTOVÁ -
Specifické učební styly studentů a odpovídající strategie učení se zaměřením na výuku angličtiny
Jana Machová -
Strategie učení se angličtině jako cizímu jazyku u žáků 1. stupně základní školy
Ivana Hrozková -
Strategie učení
Lucie FOUROVÁ -
Subjektivní vnímání projevů specifických poruch učení a strategie jejich zvládání u dospělých studentů při studiu cizích jazyků.
Kateřina Spurná