Analýza řízení privátní značky v maloobchodě – Bc. Michala Hajná
Bc. Michala Hajná
Bakalářská práce
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
The analysis of private label managing in retail sector
Anotace:
Ve své bakalářské práci se budu zabývat problematikou analýzy řízení privátních značek v maloobchodní jednotce Kaufland. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoreticky – metodickou část a aplikační část. Teoreticky – metodická část se zabývá klíčovými slovy, vysvětlením co je značka, strategické řízení značky, co je privátní značka a maloobchod. V aplikační části se dostaneme na historii zkoumané …víceAbstract:
In my thesis I will deal with the matters of analysis of the managements private brands in the retail unit Kaufland. The work is compartmental on theoretically - methodical and applicationally. Theoretically - methodical part deals with key words explaining what is a brand, discription of strategic brand management and what is private brand and what is retail. In the applicationally part we get into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/cie1o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Renata Vrchotová
- Oponent: Ing. Josef Kotoun
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Markéta Petroušková -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Aneta Růžičková -
Retail development 4.0
Xilong Tan -
Analýza řízení značky Le Chaton na českém trhu
Nikola Poláchová -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Maloobchod ve venkovském prostoru
Markéta Gattnarová -
Přímé napojení výroby na maloobchod při vynechání velkoobchodního článku, rizika a příležitosti
Pavel Košut