Petr Mindžak
Bachelor's thesis
Budování značky Ráááádio Impuls
Building of the brand Ráááádio Impuls
Anotácia:
Tato práce rekapituluje budování značky Ráááádio Impuls od roku 2004 do roku 2009. Hlavní důraz je kladen na marketingovou komunikaci Rádia Impuls a to především v oblasti budování značky. Kromě teoretických poznatků budování značky práce přináší přehled situace na trhu rádií v České republice a analýzu budování značky Ráááádio Im-puls. Jsou definovány hodnoty značky a demonstrována jejich komunikace …viacAbstract:
The work traces the Ráááádio Impuls brand building from 2004 to 2009 focussing mainly on Rádio Impuls' marketing communication on the field of brand building. The work draws upon the findings of the brand building theory and offers a comprehensive overview of the situation on the Czech radio market and a deep analysis of the Ráááádio Impuls brand building. It defines the radio's brand values and explores …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15272
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2009
- Vedúci: Jaroslav Halík
- Oponent: Josef Malý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15272
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Budování obchodní značky. Porovnání teorie a praxe na příkladu budování značky Oskar.
Daniel Krejsa -
Projekt budování obchodní značky Zina
Martina Kostková -
Projekt budování obchodní značky Zina
Martina Kostková -
Projekt budování obchodní značky Podravka
Alena Ďurčanová -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
Chien Huynh Minh -
Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh
Blanka Martinů