Marek Matura

Master's thesis

Výběr dodavatele reklamních předmětů v mezinárodní společnosti

Selection of merchandising and gifts supplier in an international company
Abstract:
Předmět práce představuje analýza a řešení rozhodovacího problému "výběr dodavatele reklamních předmětů v mezinárodní společnosti" při využití metod vícekriteriálního rozhodování při respektování rizika v rozhodování. Cílem práce je výběr vhodného dodavatele a poskytnutí doporučení managementu společnosti pro řešení obdobných rozhodovacích problémů. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o metodách …more
Abstract:
The aim of this thesis is analysis and resolution of the decision-making problem "selection of merchandising and gifts supplier in an international company" using multi-criteria decision process while respecting risk. The goal of this thesis is to select a suitable supplier and offer recommendation to company's management for solving similar decision processes. The theoretical part of the thesis describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 11. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: Jiří Fotr
  • Reader: Miroslav Špaček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46208

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management