Marketingový mix maloobchodní prodejny – Bc. Kristýna Charvátová
Bc. Kristýna Charvátová
Diplomová práce
Marketingový mix maloobchodní prodejny
The marketing mix of the retail store
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení současného marketingového mixu maloobchodní prodejny pomocí dostupných sekundárních dat a na základě provedeného primárního průzkumu realizovaného prostřednictvím on-line dotazníku navrhuje jeho zlepšení. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou definovány pojmy maloobchod, marketingový mix služeb a jeho jednotlivé prvky. V praktické …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the evaluation of the current marketing mix of the retail store using available secondary data and proposes its improvement on the basis of the primary survey carried out by means of the on-line questionnaire. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part defines the terms retail, marketing mix of services and its individual elements …víceKlíčová slova
Marketingový mix služeb produkt cena distribuce marketingová komunikace lidé procesy materiální prostředí 7P maloobchodní prodejna primární průzkum sekundární data kalkulace marketing mix of services product price place promotion people processes physical environment retail store primary survey secondary data calculation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ca6m3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radka Bauerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva