Bc. Kristýna Charvátová

Diplomová práce

Marketingový mix maloobchodní prodejny

The marketing mix of the retail store
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení současného marketingového mixu maloobchodní prodejny pomocí dostupných sekundárních dat a na základě provedeného primárního průzkumu realizovaného prostřednictvím on-line dotazníku navrhuje jeho zlepšení. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou definovány pojmy maloobchod, marketingový mix služeb a jeho jednotlivé prvky. V praktické …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on the evaluation of the current marketing mix of the retail store using available secondary data and proposes its improvement on the basis of the primary survey carried out by means of the on-line questionnaire. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part defines the terms retail, marketing mix of services and its individual elements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ca6m3/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Radka Bauerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné