Bc. Kristýna Charvátová

Master's thesis

Marketingový mix maloobchodní prodejny

The marketing mix of the retail store
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení současného marketingového mixu maloobchodní prodejny pomocí dostupných sekundárních dat a na základě provedeného primárního průzkumu realizovaného prostřednictvím on-line dotazníku navrhuje jeho zlepšení. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou definovány pojmy maloobchod, marketingový mix služeb a jeho jednotlivé prvky. V praktické …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on the evaluation of the current marketing mix of the retail store using available secondary data and proposes its improvement on the basis of the primary survey carried out by means of the on-line questionnaire. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part defines the terms retail, marketing mix of services and its individual elements …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2020
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Radka Bauerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné