Postavení odvětví luxusního zboží na francouzském trhu – Jana Červenková
Jana Červenková
Bakalářská práce
Postavení odvětví luxusního zboží na francouzském trhu
Position of the luxury industry on the French market
Anotace:
Luxusní odvětví je pro Francii jedním z nejvýznamnějších. Jaké konkrétní postavení na francouzském trhu a i jinde ve světě zaujímá? Proč je luxusní zboží pro zákazníky tak přitažlivé? Jak se bude luxusní odvětví vyvíjet v budoucnu? Toto jsou hlavní otázky této práce, která celou situaci hodnotí na základě analýzy velkých světových společností luxusního odvětví Kering a Moët Hennessy -- Louis Vuitton …víceAbstract:
Luxury industry is one of the most important industries for France. What particular position does this sector have on the French and the world market? Why are luxury products so attractive for its customers? How will luxury industry develop in the future? These are the main questions of this thesis which analyses the two biggest companies on the luxury market, Kering and Moët Hennessy - Louis Vuitton …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41379
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Michal Spáčil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41379
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení působení firmy Moet-Hennessy na českém trhu a potenciál jeho rozšíření na trh slovenský
Michaela Kotúčová -
Zhodnocení finanční výkonnosti vybraných společností
Miroslava Pavlíková -
La "Révolution étudiante" de 1968 et son influence sur la vie socio-politique et culturelle de la France. Zadané téma anglicky "Student Revolution" in 1968 and its influence on the socio-political and cultural life of France. La "Révolution étudiante" de 1968 et son influence sur la vie socio-politique et culturelle de la France.
Yulia MAMYKINA -
Le Marketing du tourisme localisé en France (au sud de la France) et la recherche ultérieure des chaînes hotelieres et des destinations populaires des Tchéques et des Francais.
Nicola ŠTENCLOVÁ -
V.I.E.: la solution de la mobilité internationale en entreprise - Business France
Marie Junkerová -
Populism, political change and voter behaviour in France and Spain
Pablo Ribera Payá -
Clandestine Philosophical Literature in 18th century France
Karolína Kozumplíková -
Comparaison du congé maternité en France et en République Tchèque
Hana Kročková