Marketingová komunikace hokejového klubu HC Slavia Praha – Radek Dupal
Radek Dupal
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace hokejového klubu HC Slavia Praha
Marketing Communications of Hockey club HC Slavia Prague
Anotácia:
Bakalářská práce ve své teoretické části do detailu rozebírá oblast marketingových komu-nikací ve sportu a pokouší se ji na základě interpretace odborných publikací, vymezit vůči obecnému pojetí marketingových komunikací. Praktická část se pak zabývá komunikační-mi aktivitami konkrétní sportovní organizace, když tyto nejdříve popisuje a analyzuje, aby následně provedla dotazníkové šetření, na jehož …viacAbstract:
The theoretical part of this Bachelor's thesis describes in detail the field of marketing communications in sports. Based on an interpretation of professional publications, its' goal is to define marketing communications in sports within the general concept of marketing communications. The second part of this thesis is an analysis of one particular sports club, followed by a quantitative marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zverejniť od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dupal, Radek. Marketingová komunikace hokejového klubu HC Slavia Praha. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice
Martin Šindelář -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Analýza marketingové komunikace zvolené sportovní akce
Denisa BARTOŠOVÁ -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Tamila Tsertsvadze