Tereza Menšíková

Diplomová práce

Ocenění ochranné známky

Brand name valuation
Anotace:
Práce pojednává o ocenění ochranné známky společnosti ProLesk s.r.o. V teoretické části je rozebráno marketingové a právní pojetí ochranné známky a ukázány různé metody ocenění. Marketingový přístup je založen na vztahu zákazník - produkt. V právním přístupu hraje hlavní roli registrace ochranné známky v národním či mezinárodním registru. V praktické části je propočtena hodnota ochranné známky u konkrétního …více
Abstract:
This graduation theses is about brand name valuation of ProLesk company. In the theoretical part is shown marketing and law conception of brand name and different methods of valuation. Marketing conception is based on the relationship product - consumer. In law conception is important the registration of brand name by national or international organisation. In the practical part is counted the value …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
  • Vedoucí: Jan Jurečka
  • Oponent: Pavel Svačina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14551

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance