Tereza Menšíková
Diplomová práce
Ocenění ochranné známky
Brand name valuation
Anotace:
Práce pojednává o ocenění ochranné známky společnosti ProLesk s.r.o. V teoretické části je rozebráno marketingové a právní pojetí ochranné známky a ukázány různé metody ocenění. Marketingový přístup je založen na vztahu zákazník - produkt. V právním přístupu hraje hlavní roli registrace ochranné známky v národním či mezinárodním registru. V praktické části je propočtena hodnota ochranné známky u konkrétního …víceAbstract:
This graduation theses is about brand name valuation of ProLesk company. In the theoretical part is shown marketing and law conception of brand name and different methods of valuation. Marketing conception is based on the relationship product - consumer. In law conception is important the registration of brand name by national or international organisation. In the practical part is counted the value …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14551
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
- Vedoucí: Jan Jurečka
- Oponent: Pavel Svačina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14551
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Ochranné známky a jejich hodnota na trhu
Eduard Vilím -
Ocenění souboru ochranných známek pivovaru Royal Unibrew
Alena Pásková -
Ocenění doménového jména/internetového portálu
Petr Kratochvíl -
Puerto Argentino, inhabited by the pirates and drunkards of the royalty
Štefan Mlynarčík