Ing. Iveta Buriánková

Bakalářská práce

Personální marketing

Personalmarketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Personální marketing“ je zpracování této nové oblasti v personálním řízení, a to jak teoreticky, tak na příkladu konkrétní banky. První kapitola je zaměřena na seznámení s pojmem personálního marketingu a jeho vztahu k dílčím oblastem – marketingu a personálnímu managementu. Druhá kapitola je orientována na podrobnější popis vybraných personálních činností, kterým je věnována …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis „Personalmarketing” is to both theoretically and on an example of a particular bank compile this new sector of a personal management. The first chapter is focused on introducing the term personal marketing and it’s relation to partial sectors – marketing and personal management. The second chapter is oriented to more accurate description of selected personal activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lenka Jaterková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství