Marketingová strategie Centra zdravotní prevence – Eduard Wipplinger
Eduard Wipplinger
Diplomová práce
Marketingová strategie Centra zdravotní prevence
Marketing strategy of Health prevention center
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií Centra zdravotní prevence QMI. Cílem práce je provést situační analýzu, zhodnotit prostřednictvím vlastního výzkumu postoje spotřebitelů ke zdraví a zdravotní prevenci, vyhodnotit příležitosti a rizika, která vyplývají z marketingového prostředí, a definovat na základě dosažených výsledků strategii pro rozvoj Centra zdravotní prevence. Teoretická …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the marketing strategy of QMI's Health prevention center. The aim of the study is to make a situation analysis, through its own research to assess consumer attitudes to health and health care, evaluate opportunities and threats arising from the marketing environment and to define on the basis of the results achieved for the development strategy of health prevention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31013
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategie elektronického zdravotnictví v České republice zohledňující Health 4.0
Martin Antoš -
Marketingová strategie projektů E-Health
Kateřina WOHLMUTOVÁ