Eduard Wipplinger

Diplomová práce

Marketingová strategie Centra zdravotní prevence

Marketing strategy of Health prevention center
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií Centra zdravotní prevence QMI. Cílem práce je provést situační analýzu, zhodnotit prostřednictvím vlastního výzkumu postoje spotřebitelů ke zdraví a zdravotní prevenci, vyhodnotit příležitosti a rizika, která vyplývají z marketingového prostředí, a definovat na základě dosažených výsledků strategii pro rozvoj Centra zdravotní prevence. Teoretická …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on the marketing strategy of QMI's Health prevention center. The aim of the study is to make a situation analysis, through its own research to assess consumer attitudes to health and health care, evaluate opportunities and threats arising from the marketing environment and to define on the basis of the results achieved for the development strategy of health prevention …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31013

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management