Jiří Čermák

Diplomová práce

Marketing doplňkových produktů muzeí a galerií

Marketing of extended and augmented products of museums and galleries
Anotace:
Produkty kulturních institucí se v posledních desetiletích vyvíjí a nabídka se stává více komplexní. Produkty a služby jsou vytvářeny a poskytovány s cílem vyššího uspokojení zákazníka. Diplomová práce se zabývá nabídkou produktů, které doplňují nebo rozšiřují základní produkt muzeí a galerií tj. výstavy a expozice. Úvodní část práce se věnuje teoretickému ukotvení doplňkových produktů, jeho podobám …více
Abstract:
The products of the cultural institutions have seen a major development in the past few decades and the supply is becoming more complex. Products and services are designed and produced with the aim of higher customers satisfaction. This thesis deals with the range of products which complement or extend the basic product of museums and galleries, that is exhibitions. The introduction is devoted to theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 2. 2014
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Jana Dobisíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39576

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management