Marketing doplňkových produktů muzeí a galerií – Jiří Čermák
Jiří Čermák
Diplomová práce
Marketing doplňkových produktů muzeí a galerií
Marketing of extended and augmented products of museums and galleries
Anotace:
Produkty kulturních institucí se v posledních desetiletích vyvíjí a nabídka se stává více komplexní. Produkty a služby jsou vytvářeny a poskytovány s cílem vyššího uspokojení zákazníka. Diplomová práce se zabývá nabídkou produktů, které doplňují nebo rozšiřují základní produkt muzeí a galerií tj. výstavy a expozice. Úvodní část práce se věnuje teoretickému ukotvení doplňkových produktů, jeho podobám …víceAbstract:
The products of the cultural institutions have seen a major development in the past few decades and the supply is becoming more complex. Products and services are designed and produced with the aim of higher customers satisfaction. This thesis deals with the range of products which complement or extend the basic product of museums and galleries, that is exhibitions. The introduction is devoted to theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39576
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2014
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Jana Dobisíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39576
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Museum and Gallery Education in ELT
Lujza Jankovičová -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
Kristýna Kadlecová -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci
Martina Lašová