Bc. Oldřich Kejík

Diplomová práce

Marketingově zaměřený eshop

Marketing-oriented e-shop
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi marketingu v elektronickém obchodě. Nejprve definuje pojmy e-komerce a e-shop, zmiňuje se o marketingové strategii obchodu a zaměřuje na analýzu návštevnosti webových stránek. Následně se věnuje možnostem marketingových kampaní, jejich specifikům a způsobům vyhodnocení. Praktická část je věnována analýze návštěvnosti elektronického obchodu Prozdravi.cz a zejména …více
Abstract:
This thesis deals with the possibilities of marketing for e-commerce. First chapter defines e-commerce and e-shop, refers to the marketing strategy of e-shop, and focuses on the web analytics. Following chapters deals with the possibilities for marketing campaigns, their specificity and evaluation methods. The practical part is devoted to the analysis of web analytics of the e-shop Prozdravi.cz and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Viktor Janouch, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kejík, Oldřich. Marketingově zaměřený eshop. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

Univerzita Pardubice

Fakulta chemicko-technologická

Magisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků