Bc. Oldřich Kejík
Master's thesis
Marketingově zaměřený eshop
Marketing-oriented e-shop
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi marketingu v elektronickém obchodě. Nejprve definuje pojmy e-komerce a e-shop, zmiňuje se o marketingové strategii obchodu a zaměřuje na analýzu návštevnosti webových stránek. Následně se věnuje možnostem marketingových kampaní, jejich specifikům a způsobům vyhodnocení. Praktická část je věnována analýze návštěvnosti elektronického obchodu Prozdravi.cz a zejména …viacAbstract:
This thesis deals with the possibilities of marketing for e-commerce. First chapter defines e-commerce and e-shop, refers to the marketing strategy of e-shop, and focuses on the web analytics. Following chapters deals with the possibilities for marketing campaigns, their specificity and evaluation methods. The practical part is devoted to the analysis of web analytics of the e-shop Prozdravi.cz and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Viktor Janouch, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kejík, Oldřich. Marketingově zaměřený eshop. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyMaster programme / odbor:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Práce na příbuzné téma
-
Analýza využití internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě (Cedar home)
Lenka Krausová -
Dopad PPC reklam na návštěvnost webu
Kateřina Šilhánová -
Vliv PPC kampaní na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl
Marek Tomíček -
Využitie reklamných kampaní cez PPC reklamné systémy v aktivitách firmy Footshop.cz
Martin Varga -
Optimalizace PPC kampaní v Google Adwords
Martin Linha -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy
Tomáš KUČERA -
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner