Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů – Elena Chadžieva
Elena Chadžieva
Bakalářská práce
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
Digital marketing as a brand experience enhancement tool within the McDonald’s system and its main competitors
Anotace:
Brand experience je při tvorbě marketingové strategie důležitým faktorem, který popisuje konzistenci definice značky v konkrétních hodnotách, misi, poslání a pomáhá ověřit, zda tyto atributy značka efektivně naplňuje v daných touchpointech. Teoretická část se zaměřuje především na značku McDonald’s, jak tato společnost definuje své poslání a hodnoty a jakým způsobem se snaží toto poslání naplnit. Dále …víceAbstract:
Brand experience is essential to consider when working on marketing strategy, for it examines whether or not brand values, mission, and purpose are consistent within the particular touchpoints. The theoretical part of the thesis is based upon the McDonald’s company, what the brands‘ purpose is, and how McDonald‘s fulfills and brings that to life. Furthermore, digital communication channels and their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: MSc. Jiří Jón
- Oponent: Petr Laštovka, DiS.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHADŽIEVA, Elena. \textit{Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v~rámci společnosti McDonald’s a~jejích přímých konkurentů}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/z6a19d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
Pavla Kocmanová -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
Radek Menšík -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
Sabina Kulíková -
Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením
Nikola Zapletalová -
Motivy spotřebitele k vyhýbání se značkám jako projev antikonzumního jednání
Karolína Popková -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto
Název
Vložil
Vloženo
Práva