Science and Beauty: Lipstick Effect – Bc. Tereza Kmentová
Bc. Tereza Kmentová
Diplomová práce
Science and Beauty: Lipstick Effect
Science and Beauty: Lipstick effect
Anotace:
V této práci zkoumám Lipstick Effect prostřednictvím analýzy prodejních dat společnosti Notino, evropského online prodejce kosmetiky, abych identifikovala změny v chování spotřebitelů během pandemie COVID-19. S využitím ekonometrických modelů časových řad, včetně ARMA a intervenční analýzy, se zaměřuji na to, zda ekonomická nejistota vede ke zvýšení prodeje kosmetických produktů, jako jsou rtěnky, …víceAbstract:
In this thesis, I explore the Lipstick Effect by analyzing sales data from Notino, a European online beauty retailer, to examine changes in consumer behavior during the COVID-19 pandemic period. Employing time-series econometric models, including ARMA and Intervention Analysis, I investigate whether economic uncertainties lead to increased sales of beauty products such as lipsticks, perfumes, makeup …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g59wh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Mgr. Vlastimil Reichel, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Nálepová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Matematické a statistické metody v ekonomii / Matematické a statistické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Influence of COVID-19 on Consumption in the Czech Republic
Tendai Blair Gomba -
Relationship of COVID-19 Twitter hashtags with the number of cases
Solomon Erkineh