Franchising jako metoda vstupu na trh – Monika Knapová
Monika Knapová
Bakalářská práce
Franchising jako metoda vstupu na trh
Franchising as the entry method to the market
Anotace:
Tato práce popisuje franchising jako metodu vstupu na trh. V první části jsou definovány základní pojmy, historie franchisingu, výhody a nevýhody pro jednotlivé subjekty, je popsán proces zavádění franchisingu a jeho vývoj v České republice. V druhé části je zkoumán bankovní systém UniCredit Bank.Abstract:
This bachelor thesis describes franchising as an method of entry to the market. The first part defines basic terms, the history of franchising, advantages and disadvantages of franchising, it describes the way how to start franchising business and its development in the Czech Republic. The second part describes a banking system UniCredit Bank.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32592
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: Lenka Turnerová
- Oponent: František Drozen
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32592
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
Robert Tóth -
Franchising jako cesta k samostatnému podnikání
Michaela Skřivánková -
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
L'udmila Režuchová -
Franchising jako systém prodeje
Pavel Schreiber