Možnosti rozvoje smyslového vnímání u dětí s kombinovaným postižením v MŠ pro zrakově postižené – Bc. Alena Dubjaková
Bc. Alena Dubjaková
Master's thesis
Možnosti rozvoje smyslového vnímání u dětí s kombinovaným postižením v MŠ pro zrakově postižené
Possibilities of development of sensual perception by children with different grade of multiple disability in preschool education for visually impaired
Abstract:
Diplomová práce pojednává o rozdílných metodách a přístupech při rozvoji smyslového vnímání u kombinovaně postižených dětí v mateřské škole, které závisí na stupni a kombinaci postižení.Abstract:
The diploma work deals with different methods and approaches of developing the sensual percepcion on by multiply disabled children in preschool education. Their disability depends on the grade and combination of disadilites.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mlzin/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2007
- Supervisor: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUBJAKOVÁ, Alena. \textit{Možnosti rozvoje smyslového vnímání u dětí s kombinovaným postižením v MŠ pro zrakově postižené}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2007. Available from: https://theses.cz/id/z6cn0h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Vliv kombinovaného postižení na psychomotorický vývoj dítěte v předškolním věku
Petra Kubišová -
DMO jako kombinované postižení a specifika vzdělávání dětí s DMO v předškolních zařízeních
Květa Nýdlová -
Komplexní rozvoj dítěte předškolního věku s kombinovaným postižením
Lenka Tomášková -
Výtvarný projev dětí s kombinovaným postižením předškolního věku
Lucie Burkoňová -
Rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky u dětí s kombinovaným postižením v předškolním věku
Vlasta Kuťáková -
Využití prvků bazální stimulace ve speciálně pedagogické diagnostice u žáků s mentálním postižením
Jana Hladíková -
Bazální stimulace jako vzdělávací metoda v Rehabilitační třídě
Jana Vostrčilová -
Využití konceptu bazální stimulace
Markéta Kráčalíková